SATTE 2025 meelitada rohkem India turiste Taisse

Tänu India külastajatele kohandatud pakkumistele ja tugevale partnerlusele SATTE 2025 raames säilitab Tai oma positsiooni eelistatud sihtkohana.

SATTE 2025 meelitada rohkem India turiste Taisse featured image

Tai jätkab India reisijatele suunatud turismialaste algatuste edendamist India juhtival reisi- ja turismiüritusel SATTE 2025. Konkreetselt tõstab riik oma erinevaid pakkumisi, et saavutada eesmärk meelitada 2025. aastaks 40 miljonit rahvusvahelist külastajat. Kohandatud toodete, teenuste ja strateegilise koostöö kaudu positsioneerib Tai end veelgi enam India reisijate eelistatud sihtkohana.

Strateegiline kohalolek SATTE 2025 konverentsil

19.-21. veebruarini New Delhis Yashobhoomis toimuv SATTE 2025 on ülemaailmse turismivõrgustiku peamine platvorm. Eelkõige on Tai osalemine sel aastal juba 16. korda, mis näitab tema pühendumust India turule. Eelkõige on riigi 300-ruutmeetrine paviljon üks suurimaid üritusel, kus on kultuurinäitused, ärivõrgustike loomise ruumid ja reisimisalane nõustamine.

Tai on käivitanud kaks suurt kampaaniat, mis on suunatud erinevatele reisijate segmentidele. Esimene, “Living it Up in Thailand”, keskendub noortele India millenniumiõpilastele. Konkreetselt tuuakse esile kultuurielamusi, seiklusüritusi ja Tai kuulsat ööelu. Vastavalt sellele on Tai Turismiamet (TAT) teinud partnerluse reisiveebisaitidega Clear Trip ja Akbar Holidays, et jõuda suurema turuni.

Järgmine, teine, “Celebrations with Care and Inner Shine”, on suunatud India pulma- ja aastapäevareisijate ligimeelitamiseks. Eelkõige reklaamitakse selle kampaaniaga Taid kui esmaklassilist sihtkohta luksuslikeks pidustusteks, näiteks pulmadeks. Need on Tai peamised pakkumised SATTE 2025 raames.

Indiast saabujate arvu kasv

Tai on näinud India külastajate arvu hüppelist kasvu tänu strateegilistele algatustele, nagu viisavabadus ja paremad lennuühendused. Aastal 2024 reisis Taisse üle 2,1 miljoni indialase, mis tähendab 30,74% kasvu võrreldes 2023. aastaga. Lisaks rõhutab see kasv Tai populaarsust India turistide seas.

Tulevikku vaadates on Tai Turismiamet seadnud ambitsioonika eesmärgi saavutada 2025. aastaks 2,3 miljonit indialast reisijat. Selle saavutamiseks keskendub riik peredele, luksusreisijatele, golfimängijatele ja terviseturistidele. Selliste käimasolevate turunduskampaaniate abil loodab Tai säilitada oma atraktiivsust India reisijate seas. Osalemine SATTE 2025 üritusel on üks viis, kuidas ta oma eesmärki teoks teeb.

SATTE 2025 koostöö mõju

Tai võib oma edu SATTE 2025-l omistada mitte ainult müügiedendusele, vaid ka tugevale partnerlusele. Üritus hõlbustab B2B koostööd Tai ja India turismiettevõtete vahel. Lisaks sellele peaksid need partnerlussuhted edendama India reisimise pikaajalist kasvu Taisse.

Oluline tippsündmus on “Atithi” algatus, spetsiaalne ostja-müüja kohtumine, mis on korraldatud koos teenuste ekspordi edendamise nõukoguga (SEPC). See üritus toob kokku üle 250 rahvusvahelise ostja, sealhulgas India reisikorraldajad, et uurida ärivõimalusi Tais. Sellised algatused mängivad olulist rolli Tai haardeulatuse laiendamisel India turul.

ASEANi-India turismi kasv

Tai jõupingutused, nagu näiteks SATTE 2025 osalemine India turistide ligimeelitamiseks, on kooskõlas laiema ASEANi ja India turismikoostööga. Hiljuti osales riik ASEANi ja India turismiministrite kohtumisel, pakkudes välja selliseid algatusi nagu “ASEANi ja India foorum 2025”. Nende jõupingutuste eesmärk on edendada kahepoolset turismi India ja Kagu-Aasia vahel.

India väljamineva turismi turg kasvab kiiresti. Prognooside kohaselt on see 2027. aastaks maailma viie suurima riigi hulgas. Lisaks sellele on Tai jätkuvalt India reisijate jaoks eelistatud sihtkoht, kus pakutakse individuaalseid elamusi ja tõrgeteta reisimisvõimalusi.

Foto: Tai Turismiamet

Seotud artiklid