TAGTHAi, Tai reisirakendus, kasutab AI-d turismi edendamiseks

Tai rakenduse TAGTHAi eesmärk on veelgi parandada turistide kogemust naeratuste maal, mille keskmes on tehisintellekt ja jätkusuutlikkus.

TAGTHAi, Tai reisirakendus, kasutab AI-d turismi edendamiseks featured image

Tai ametlik reisirakendus TAGTHAi teeb turismitööstuses laineid oma innovaatiliste funktsioonide ja jätkusuutliku lähenemisviisiga. TAGTHAi tähistab Tai digitaalset platvormi Social Enterprise Co. Ltd. Te hääldate seda kui “Tak-Thaai”, mis tähendab tai keeles “tervitused”. Kõik-ühes platvorm integreerib tipptasemel tehnoloogiat, positsioneerides end kui olulist vahendit külastajatele, kes avastavad naeratuste maad. Et tähistada oma partnerlust avaliku ja erasektoriga, kogus TAGTHAi hiljuti sidusrühmi ja 40 organisatsiooni Bangkoki kuninglikus spordiklubis. Nende hulgas olid Tai Kaubanduskoda, Tai Turismiamet, Tai Turisminõukogu ja Dusit Thani Group. Kohal olid ka Tai Science Research and Innovation, Kasikorn Bank, Siam Piwat ja True Digital Group. TAGTHAi edu tuleneb tema ulatuslikust partnerlusvõrgustikust. Need koostöövõrgustikud aitavad platvormil tõsta esile vähemtuntud sihtkohti, toetades samal ajal kohalikke ettevõtteid. Selle tulemusel ei ole rakendus kasulik mitte ainult reisijatele, vaid tõstab ka teisejärguliste linnade kogukondi.

Tehisintellekti ja jätkusuutlikkus selle keskmes

TAGTHAi missiooni keskmes on endiselt jätkusuutlikkus. Platvorm on kooskõlas Tai “õnneliku mudeli” strateegiaga, mis keskendub tervislikule eluviisile ja mõtestatud elamustele. TAGTHAi julgustab reisijaid teisejärguliste linnade ja kohaliku kultuuri edendamise kaudu uurima traditsioonilistest sihtkohtadest kaugemale. Selline lähenemisviis mitte ainult ei vähenda ülerahvastatust, vaid soodustab ka jätkusuutlikku majanduskasvu vähekülastatavates piirkondades. Seda on alla laadinud üle kahe miljoni rahvusvahelise turisti, mis näitab, et selle kasutajaskond on aastaga 100% kasvanud. Reisijad hindavad selle kõik-ühes-funktsioone, mis hõlmavad transpordi broneerimist, marsruudi haldamist ja kohalikke nõuandeid. Platvormi tehnoloogilised edusammud eristavad seda veelgi. Koostöös Google Cloudiga võttis TAGTHAi hiljuti kasutusele tehisintellektipõhised funktsioonid, nagu näiteks tööriist “Design My Trip”. See uuendus pakub reisijate eelistustel põhinevaid personaliseeritud marsruute, muutes reisi planeerimise lihtsaks. Lisaks sellele tagab Tai QR-maksete integreerimine sujuvad tehingud, lihtsustades rahvusvaheliste turistide reisikogemust. “Me oleme teinud koostööd Google Cloudiga, et kasutada generatiivset tehisintellekti, et luua põhjalik isiklik reisiplaan,” ütles Tai Digital Platform Social Enterprise Co., Ltd. tegevjuht Thiratida Kuvantrarai. “Järgmiseks sammuks jätkab TAGTHAi endiselt jõupingutusi, et luua eeliseid Tai turismitööstusele, vastata turistide vajadustele ning luua võimalusi ja sissetulekut Tai ettevõtjatele kohalikes piirkondades. Samuti loodame, et kõik partnerid ja sidusrühmad aitavad pidevalt kaasa selle riikliku turismiplatvormi kasvule ja edule koos”.

TAGTHAi partnerlus TATiga

Selle aasta alguses allkirjastas Tai Turismiamet (TAT) vastastikuse mõistmise memorandumi (MOU) TAGTHAiga. Selle strateegilise partnerluse eesmärk on edendada turismi, kasutades TAGTHAi võimalusi tervikliku digitaalse reisiassistendina. Turismiandmete integreerimise ja teenuste ühtlustamise kaudu on koostöö eesmärk edendada Tai kui esmaklassilist globaalset sihtkohta. Vastastikuse mõistmise memorandumi kohaselt reklaamib TAT TAGTHAi’t oma erinevate platvormide ja tegevuste kaudu. Samal ajal annab TAGTHAi teavet turistide reisieelistuste kohta Tais. Enne vastastikuse mõistmise memorandumi sõlmimist olid mõlemad üksused juba teinud koostööd digitaalse turismipassi TAGTHAi Pass raames. Pass võimaldab reisijatel teha vaid ühe makse erinevate turismiga seotud teenuste eest. See hõlmab turismiatraktsioone, töötubasid, restorane ja spaasid.

Foto: Freepik

Seotud artiklid