Tai peamine sihtkoht, mis põhineb ülemaailmsetel piiriülestel kulutustel, Visa aruanded

Tugevad kulutuste suundumused näitavad positiivset taastumist, säilitades Tai positsiooni eelistatud reisisihtkohana.

Tai peamine sihtkoht, mis põhineb ülemaailmsetel piiriülestel kulutustel, Visa aruanded featured image

Tugevad kulutuste suundumused viitavad positiivsele taastumisele pandeemiajärgsel ajastul. Seega säilitab see Tai positsiooni eelistatud reisisihtkohana.

Tai on endiselt üks maailma kõige nõutumaid sihtkohti. Visa viimaste andmete kohaselt on ta endiselt heal positsioonil piiriüleste reisikulutuste osas. Turistid naasevad jätkuvalt märkimisväärsel hulgal, kuna nad reisivad üle maailma kasvava kulutuskindlusega.

Sissetuleva turismi tõusu Tai

Visa andmetel kasvasid turistide kulutused Tais 2025. aasta kahe esimese kuu jooksul 26 protsenti võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Eelkõige juhtisid seda tõusu Ühendkuningriigist ja Prantsusmaalt pärit reisijad.

Lisaks ei piirdunud kulutused ainult luksusega. Turistid kulutasid märkimisväärselt majutusele, restoranidele, jaekaubale, tervishoiule ja toidukaupadele.

Bangkok, Phuket ja Chonburi osutusid Tai kulutuste peamisteks sihtkohtadeks. Lisaks sellele kasvasid märkimisväärselt Samut Prakan ja Surat Thani.

Huvitav on see, et Chonburi ja Chiang Mai teatasid kiirtoidurestoranide müügi suurest kasvust. See suundumus saavutas haripunkti Lunar New Year’i ajal, mis näitab reisijate muutuvat eelistust kiirtoidule.

Väljaminevad kulutused laienevad

Teisest küljest on Tai reisijad rohkem kui kunagi varem välismaale minemas. Eelkõige Jaapan on endiselt nende peamine rahvusvaheline sihtkoht. Visa teatas aga Tai kulutuste kolmekohalisest kasvust Mandri-Hiinas.

Lisaks Jaapanile eelistasid taialased ka Hongkongi, Ühendkuningriiki, Lõuna-Koreat ja Prantsusmaad. Lisaks sellele ilmnes nende kulutamisharjumustest suur huvi kaubamajade ja moe vastu. Muude märkimisväärsete kulukategooriate hulka kuulusid restoranid, jaekaubad ja majutus.

Üldiselt on reisijad Tais omaks uusi kogemusi ja kulutavad vabalt üleilmseid hotspot’e. Sellest tulenevalt näitab see, et rahvusvaheline reisitööstus kasvab.

Jõukas kasv Tais

Tais on ka kodumaiste kulutuste suundumus hea. Eelkõige on selle kasvutempo taga esilekerkivad jõukad ja jõukad Tai tarbijad. Eelkõige tervishoiu, kodukaupade ja jaekaubandustarvete puhul pööratakse üha enam tähelepanu silmast silma kulutustele.

Samal ajal on restoranide, kütuse ja toidukaupade osas jätkuvalt suur sisenõudlus. Lisaks on märkimisväärselt kasvanud kulutused kutseteenustele ja haridusele. See suundumus peegeldab kasvavat keskklassi, kes on valmis investeerima kvaliteeti ja mugavusse.

Kuna üha enam inimesi reisib ja kulutab kodumaal, siis on sellest ka majanduslik kasu kogu riigis. Seetõttu on reisimis- ja teenindussektoril näha uut aktiivsuse lainet.

Tais on nüüd ülemaailmsetel reisikuludel kaksikroll. Ta on nii peamine sihtkoht kui ka peamine väljaminevate turistide allikas. Kuna sissetulevate reisijate huvi kasvab ja jõukad Tai tarbijad suurendavad kulutusi nii kodu- kui ka välismaal, on tulevik paljulubav.

“Tai on jätkuvalt üks maailma parimaid reisisihtkohti ja meil on hea meel näha turistide külastuste jätkuvat kasvu,” märkis Visa Tai riigijuht Punnamas Vichitkulwongsa.

“Meie andmed võimaldavad meil teha koostööd oma partneritega, et pakkuda meie kaardiomanikele asjakohaseid soodustusi, tagades neile reisimisel ja Visaga maksmisel sujuvat ja turvalist kogemust,” lisas ta.

Üldiselt rõhutavad Visa andmed Tai strateegilist väärtust ülemaailmses turismis. Ta mitte ainult ei meelita ligi suuri kulutusi tegevaid külastajaid, vaid annab ka märkimisväärse panuse rahvusvahelistele turgudele. Kuna reisimine taastub pärast pandeemiat, saab Tai majandus kasu mõlemast otsast.

Foto: CardMapr.nl on Unsplash

Seotud artiklid