Viisa Uuring paljastab Top 2024 Tai turistide kulutused

Visa uuring näitab märkimisväärset tõusu turistide kulutustes Tais, keskendudes jaemüügile, söögikohtadele ja majutusasutustele.

Viisa Uuring paljastab Top 2024 Tai turistide kulutused featured image

Visa on avaldanud oma viimase uuringu, mis paljastab 2024. aasta peamised kulutuste suundumused turistide seas Tais. Tais, mis on ülemaailmne turismi leviala, paistab silma kui võtmeturul. Kuna rahvusvaheline reisimine taastub, on nende mustrite mõistmine väga oluline ettevõtete ja valitsuste jaoks, mille eesmärk on teenindada kaasaegseid reisijaid.

Visa peamised kulutuste suundumused

Visa andmetel kulutasid turistid järgmistest riikidest kõige rohkem: USA, Singapur, Hiina, Ühendkuningriik ja Jaapan.

Aruandes toodi esile mitu põnevat suundumust selles, kuidas turistid oma reiside ajal kulutusi teevad. Prioriteetide seas olid esikohal eelkõige majutus, ostud, toitlustamine ja tervishoid. Pole üllatav, et digitaalsed maksed on jätkuvalt populaarsust kogunud, sest paljud reisijad eelistavad mugavust sularahale.

Hiinast ja Singapurist pärit reisijad eraldasid vastavalt 25 ja 18 protsenti oma raha ostudele. Samal ajal kulutasid Jaapani turistid 22 protsenti oma rahast toidule.

Teisalt kulutasid Ühendkuningriigist pärit külastajad 37 protsenti oma rahalistest vahenditest esmaklassilistele majutusasutustele.

“Need kulutuste analüüsid pakuvad enneolematuid teadmisi rahvusvaheliste reisijate kulutuskäitumisest, mis võimaldab meil süvendada kaasamist, tõsta kulutusi ja tõsta Tai turismitööstust uutesse kõrgustesse,” ütles Punnamas Vichitkulwongsa, Visa Tai riigijuht.

Kõige populaarsemad sihtkohad

Tai peamistest turismisihtkohtadest olid kõige populaarsemad Bangkok, Phuket, Samutprakarn, Chonburi ja Surat Thani. Huvitaval kombel kasvasid kulutused kõige rohkem Surat Thanis, kasvades 30 protsenti.

“Näiteks Ameerika Ühendriikidest pärit reisijad kulutavad üle veerandi oma kulutustest majutusele, kusjuures tervishoiuga seotud kulud moodustavad üle 10 protsendi. Selline ülevaade võib anda meie partneritele ja kohalikele ettevõtetele võimaluse leida uusi võimalusi ja areneda.”

Nimelt kasvasid turistide poolt Tais tehtud Visa-kaarditehingud sel aastal võrreldes 2019. aastaga 90% võrra. See märkimisväärne kasv peegeldab nii suurenevat reisinõudlust kui ka sularahata tehingute lihtsust.

Tai roll ülemaailmses reisimises

Tai on endiselt turistide lemmikreisisihtkoht, mis aitab oluliselt kaasa ülemaailmsele kulutustrendile. Tuntud oma uimastavate randade, rikkaliku kultuuri ja elavate linnade poolest, meelitab see igal aastal miljoneid külastajaid. Aastal 2024 kulutavad turistid rohkem kõrgekvaliteedilistele elamustele, nagu head söögikohad ja luksuslik majutus. Samuti suureneb huvi seiklusreiside ja tervisekeskuste vastu.

Nende muutuste toetamiseks investeerivad nii Tai valitsus kui ka erasektor infrastruktuuri uuendamisse. Jõupingutuste hulka kuuluvad digitaalsete maksevõrkude laiendamine, turismiteenuste ühtlustamine ja säästvate reisimisstiimulite pakkumine. Visa uuringus rõhutatakse, et need algatused sobivad ideaalselt kokku arenevate reisijate eelistustega.

Mis ootab Visa ees

Viisavaba reisimise poliitika on samuti suurendanud kulutusi olulistel turgudel. Turistid kasutavad ära lihtsustatud sisenemisprotsesse, mille tulemuseks on pikem viibimine ja suuremad kulutused. Lisaks sellele on tehniliselt teadlikud reisijad hakanud kasutama kontaktivabasid ja sularahata makseid, mis muudab nende reisid mugavamaks.

160 riigis kasutatakse üle 1,4 miljardi Visa krediitkaardi, sealhulgas 10 miljonit Tai krediitkaarti. Turistid saavad oma Visa-kaarti kasutada 400 000 kaupluses riigis.
Oma pühendumusega reisijate kogemuse parandamisele kirjutas Visa hiljuti alla vastastikuse mõistmise memorandumile Tai Turismibürooga. Partnerluse kaudu loodab Visa kasutada täiustatud andmeid ja laiendada digitaalsete maksete vastuvõtmist.

Pildi autor on freepik

Seotud artiklid